پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟ درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ جلالی در استقلال ماندنی شد نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی! چشمی به مدیران استقلال: اول تسویه بعد قرارداد عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد مرگ دردآور بدمینتون‌باز هفده‌ساله چینی + عکس قهرمانی تکواندوی ایران در جام جهانی پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس شجاعیان در انتظار تایید نکونام علیپور – پرسپولیس؛ خیلی دور خیلی نزدیک دبیر: این‌طور نیست که بگویند بفرمایید حسن‌آقا مدال طلا! احسان حدادی؛ رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مهاجم پرسپولیس در نزدیکی سپاهان| مغانلو شاگرد نویدکیا می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۵۸۳۱
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
مهاجم پرسپولیس در نزدیکی سپاهان| مغانلو شاگرد نویدکیا می‌شود؟
مهاجم پرسپولیس با وجود درخشش در پرسپولیس و احتمالا کسب قهرمانی در لیگ، شاید راهی سپاهان شود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در کمال تعجب شهریار مغانلو در تیررس سپاهان قرار گرفته است.

باشگاه سانتاکلارا که با مغانلو قرارداد دو ساله و به ارزش سالانه ۱۲۰هزار یورویی امضا کرده بود با ۵۰ هزار یورو رضایت نامه این بازیکن را به مدت نیم فصل برای پرسپولیس صادر کرد.

سانتاکلارا به مدیران پرسپولیس برای فصل بعد پیشنهاد ۵۰۰ هزار یورویی داده و حتی رایزنی هایی برای ترانسفر او به تیم های قطری داشته که هنوز راه به جایی نبرده است.

در این میان سپاهان با آگاهی از عقب نشینی پرسپولیس سراغ سانتاکلارا رفته و مذاکراتی داشته. آنها که نیازمند را از دست داده و حاج صفی را در نزدیکی آ.اک اتن می بینند با آگاهی از تمایل این تیم به جذب محبی مذاکراتی با سانتاکلارا داشته و مصر به جذب معانلو هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->